صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۴۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

گروه فرهنگی: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور و استان، توجه به فرهنگ مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته یکم بهمن‌ماه در چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان سنگین‌ترین مسئولیت را بر عهده دارند چراکه فرهنگ هر جایی هویت انسان‌های آن مکان است.
وی افزود: انسان‌ها از نظر فرهنگ با یکدیگر متفاوت‌اند و هر انسانی در روز در چند شکل مختلف باشد که این را از فرهنگ او می‌توان تشخیص داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انسان را از زاویه فکری و فرهنگی می‌توان تعریف کرد، تصریح کرد: آنچه در انسان به عنوان هویت تعریف می‌شود فکر و فرهنگ است.
عبادی ادامه داد: تمام انسان‌ها را نمی‌توان در یک قالب تعریف کرد، استکبار جهانی انسانهای بی گناه زیادی را در دنیا می‌کشد چطور می‌توان همه این‌ها را در قالب یک نوع انسان تعریف کرد، لذا تعریف انسان در قالب فرهنگ قابل تعریف است.
وی افزود: از این کارگروه باید طوری برای جامعه برنامه‌ریزی شود که برای جامعه مفید باشد، محور تمام کارگروه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی در استان باید مباحث فرهنگی باشد و در قالب فرهنگ تعریف شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور و استان، توجه به فرهنگ مردم است، یادآور شد: در هر کاری تخصص جزو ضروریات است اما شرط موفقیت آن، این است که آن موضوع براساس راه حل فرهنگی پیش برود و تمام مشکلات کشور باید از طریق فرهنگ حل شود.