صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
حجت‌الاسلام اکرمی:

گروه سیاسی ــ رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: از راهپیمایی 22 بهمن امسال می‌توانیم به‌عنوان فرصتی برای ابراز عقیده نام برد و همچنین به دید فرصتی برای بیان مطالبات، ابراز گلایه‌مندی‌ها و یا تشکر نگریست، بنابراین این راهپیمایی باعث شد تا همانند 39 سال گذشته انقلاب برای سال‌های آینده بیمه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایکنا؛ درباره پیام‌هایی که راهمپیمایی 22 بهمن برای دشمنان خارجی می‌تواند داشته باشد، گفت: 22 بهمن امسال، حماسه‌ای ویژه در 1000 شهر ایران و 4 هزار روستای کشور آفرید که آن موضوع طبیعی و فطری مردم ایران است.
وی ادامه داد: مردم ایران که 39 سال قبل انقلاب را به پیروزی رساندند در بیش از 30 انتخابات تا به امروز شرکت کرده‌اند که واقعاً همین ملت در 22 بهمن روز تماشایی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند. چون ملت ما اعتقاد دارد که انقلاب اسلامی و روز 22 بهمن سرمنشأ برکت است و به واقع از آن به‌عنوان یوم‌الله باید نام برد.
اکرمی در ادامه نزدیکی قلوب ایرانیان به یکدیگر را از دیگر فواید راهپیمایی 22 بهمن دانست و در این باره تصریح کرد: واقعاً این راهپیمایی باعث می‌شود خود ایرانیان و خانواده‌ها همدیگر را ملاقات کنند و به‌نوعی صله رحم ایرانیان به شمار می‌رود که راهپیمایی روز قدس هم چنین تشابه‌ای دارد.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به پیام‌های خارجی راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: همچنین خارجی‌های چه خوششان بیاید و یا ناراحت شوند، از این راهپیمایی به‌عنوان ابراز عقیده نام برده می‌شود و همچنین به چنین راهپیمایی‌هایی می‌توانیم به دید فرصتی برای بیان مطالبات، ابراز گلایه‌مندی‌ها و یا تشکر بنگریم. بنابراین این راهپیمایی باعث شد تا همانند 39 سال گذشته انقلاب را برای سال‌های آینده بیمه کند.
وی در پایان افزود: همچنین راهپیمایی 22 بهمن امسال باعث شد تا به تمامی دنیا این پیام را منتقل کنیم که با وجود تمامی مشکلات همچنان نسبت به اسلام، ایران، انقلاب‌مان و قانون اساسی اعتقاد و التزام داریم.

انتهای پیام

سعید امینی