صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

گروه سیاست و اقتصاد ــ دادستان سابق مازندران با بیان اینکه باید بدانیم رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی توجه به اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی است و باید به داشته ها و توانمندی های خود باور داشته باشیم تا دشمن ناکام بماند.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی ستاد راهیان نور مازندران، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح شنبه درجمع کاروان‌های راهیان نور مازندران با بیان اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی استراتژی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: کارشناسان ارشد در اندیشکده های آمریکا و هم پیمانان آن ها در حوزه های اقتصادی و دیگر بخش ها به صورت فنی به بررسی مسائل مختلف در رابطه با ایران می پردازند.

وی ادامه داد: ابرقدرت ها همواره اذعان کردند اگر می خواهیم جلوی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و تبدیل شدن به قدرت در دنیا را بگیریم باید نگذاریم ایده های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی عملیاتی شوند.

دادستان سابق مازندران با بیان اینکه باید بدانیم رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی توجه به اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی است و باید به داشته ها و توانمندی های خود باور داشته باشیم تا دشمن ناکام بماند.

وی تصریح کرد:در درون نظام و در حوزه های مختلف فناوری و نانو نیروها و عناصر توانمند و مستعدی داریم.

حجت الاسلام جعفری به عرصه تولید و اشتغال به عنوان مهمترین موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با اصلاح ساختار نظام بانکی کشور و حمایت از سرمایه گذاری داخلی می توان موانع جدی را از سر راه اقتصاد برداشت.

وی جلوگیری ازواردات غیر ضرور و اتکا به اقتصاد داخلی را امری مهم دانست و تا کید کرد: جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری و ایجاد مشوق هایی درحوزه تولید و سرمایه گذاری از عواملی است که دولت می تواند در این بخش خوب عمل کند.

دادستان سابق مازندران به راه اندازی ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی به دستور رئیس قوه قضائیه اشاره کردو افزود: سعی بر این است که با همکاری دولت در تحقق منویات مقام معظم رهبری کار جدی در زمینه تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه کالاهای ایرانی با پشتیبانی و هدف گذاری می توانند از کیفیت و قابلیت خوبی بهره مند شوند ،خاطر نشان کرد: بازار تقاضایی که در کشور وجود دارد یکی از ارکان مهم در حوزه توجه به تولیدات داخلی است اگر حمایت از کالای ایرانی از دغدغه های مسئولان باشد.

انتهای پیام