صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
با دستور رئیس دانشگاه؛

گروه دانشگاه ــ سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فعالیت رسمی سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور برقراری ارتباط موثر با دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدصادق ضیائی، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به مسائل و مواردی که در حوزه گسترده دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که یکی از آن‌ها دریافت اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های بهینه و درست است، راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور دریافت و ساماندهی اطلاعات ضروری به نظر می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پیشنهاداتی مطرح شد تا اطلاعات و مواردی که لازم است در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه لحاظ شود، جمع‌آوری و ساماندهی شود.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اصل کار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های اجرا، بر سه رکن اصلی دانشجو، عضو هیئت علمی و کارمند استوار است، گفت: از این منظر، دانشجو در رأس مثلث و کارمند و عضو هیئت علمی دو قاعده دیگر مثلث را تشکیل می‌دهند؛ لذا برقراری ارتباط با این سه قشر بخصوص دانشجو که تمامیت ساختار دانشگاه برای ارائه خدمات به اوست، لازم و ضروری است.

ضیائی ادامه داد: در این راستا، با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه به نشانی peygiri.iau.ac.ir طراحی و راه‌اندازی شد. واژه «مردمی» که در عنوان این سامانه به کار برده شده، تعبیری بیرونی و درونی دارد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: سامانه مذکور این قابلیت را دارد که با نگاهی جامع‌تر، عوامل اثرگذار محیطی را در تصمیم‌گیری‌ها وارد کند.

وی با بیان اینکه این سیستم توسط اداره کل پیگیری‌های ویژه و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی و اجرا شد، گفت: این دو اداره کل برای ورود این سامانه پویا و همه‌گیر به فضایی عملیاتی، طی ارتباط با معاونان و روسای مراکز، نمایندگان این مجموعه‌ها را به منظور آموزش و شرکت در کلاس‌های توجیهی، به سازمان مرکزی فراخواندند.

ضیائی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، دوران فعالیت آزمایشی خود را طی کرده است، گفت: این سامانه از امروز و به طور رسمی آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی خاطرنشان کرد: این ارتباط، پایه دریافت اطلاعات در حوزه مدیریتی است و از طریق این سامانه، با محیط داخل و بیرون دانشگاه ارتباط موثر برقرار می‌شود.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نظرات دریافتی از طریق این سامانه، قطعا در اسرع وقت با ریاست دانشگاه مطرح می‌شود تا از این نظرات در جهت بهره‌وری دانشگاه استفاده شده و همچنین اجابت تقاضای متقاضیان تسریع شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نمایندگان معاونت‌های دانشگاه و مراکز دانشگاهی موظف به پاسخگویی به متقاضیان در اسرع وقت هستند.

انتهای پیام