صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
ایدی خبر داد:

گروه فعالیت‌های قرانی - هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان سال جاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام دایر می‌شود .

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عظیم ایدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب و نرم‌افزار به علاقه‌مندان ارائه می‌شود .
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود 5 هزار جلد کتاب با تخفیف 50 درصدی ارائه می‌شود، افزود: این نمایشگاه از هشتم ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه‌مندان، پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان، فعالان قرآنی و سایر اقشار مختلف مردم خواهد بود .
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: در این نمایشگاه کتب دینی، کودک و نوجوان، طب اسلامی، قرآن و نهج‌البلاغه، داستان و علوم دینی و نرم‌افزار تا پایان ماه مبارک رمضان ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند .
ایدی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات نسیم حیات در مرکز استان دایر شده است، عنوان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان در سه شهرستان ایوان، دهلران و آبدانان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نمایشگاه کتاب علوم قرآنی دایر می‌شود .
وی به اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با کتاب‌های تاره چاپ‌شده اشاره کرد و تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت داشتن کتاب قرآن‌های فرسوده با مراجعه به محل نمایشگاه به ‌صورت رایگان کتاب قرآن‌های فرسوده را تحویل و کتاب تازه چاپ‌ شده را تحویل بگیرند
انتهای پیام