صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه از تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت‌مربی‌نماز تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

معصومه پرآذران، مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی‌نماز در شهرستان ساوه خبرداد و اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان افرادی که از ثبت نام بازمانده‌اند، می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه برای ثبت‌نام خود در این دوره اقدام کنند.
وی ادامه داد: دوره تربیت‌مربی نماز با هماهنگی‌های صورت گرفته با مشارکت ستاد اقامه نماز حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، دارالتحفیظ ساوه و این موسسه قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه افزود: ثبت‌نام از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده است. تا کنون از یکصد نفر برای شرکت در این دوره ثبت‌نام بعمل آمده است.
پرآذران گفت: طبق موافقت‌های بعمل آمده با ستاد اقامه نماز کشور مقررشده است سه دوره تربیت‌مربی‌نماز برای برادران و خواهران با دعوت از اساتید برجسته این ستاد پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود. این دوره برابر با 120 ساعت آموزشی است.
وی بیان کرد: اولویت افراد شرکت‌کننده در دوره تربیت‌مربی‌نماز با حوزویان، مربیان و حافظان قرآن است. لازم به یادآوری است، طلاب و حافظان فاقد مصاحبه هستند و از افراد عمومی برای ورود به این دوره مصاحبه شفاهی صورت می‌پذیرد، این درحالی است که باید به اطلاعات قرآنی مسلط باشند.
مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه گفت: در پایان به افراد شرکت‌کننده گواهینامه پایان‌دوره از سوی ستاد اقامه نماز کشور اعطا می‌شود.
انتهای پیام