صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۹۷۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه نشست خبری رئیس بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که قرار بود روز 13 خردادماه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، طی روزهای گذشته از برگزاری نشست خبری رئیس بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داده شد.
در این خبر اعلام شده بود که نشست خبری عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه قرآن روز یکشنبه 13 خردادماه و یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
امروز و به فاصله یک روز مانده به برگزاری این نشست خبر لغو آن از سوی روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اعلام شد.
هر چند رئیس نمایشگاه قرآن در طول برگزاری نمایشگاه گفت‌وگوهای کوتاهی با اصحاب رسانه داشت، اما برگزاری این نشست خبری می‌توانست رویه خوبی را ایجاد کند که در آن رئیس نمایشگاه در جمع گروهی از اصحاب رسانه حضور یابد و به سوالات پاسخ دهد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مونا رفتاری
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ریاست نمایشگاه باید پاسخگوی رسانه ها باشد، شاید رسانه ها آنچنان که باید و شاید سوال خوب و منطقی نپرسیدند، والا مگر می شود مسئولی بتواند از پاسخگویی طفره برود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خبرنگار قرآنی
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
عجب! نمایشگاه قرآن 17 روزه بدون نشست خبری با اصحاب رسانه؟؟ یعنی اصحاب رسانه های قرآنی حق پرسش و پاسخ با مسئولان این نمایشگاه را ندارند؟
مهدوی
|
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
یعنی عملکرد نمایشگاه قابل دفاع نبوده که نشست خبری برگزار نکردن؟ اختتامیه برگزار نکردن؟
مجتبی
|
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
بعضی مسئولان به مصاحبه و پاسخگویی به مردم اعتقاد ندارند!!
عجیب است که مسئول قرآنی کشور که باید مردمی باشد از رسانه‌ها گریزان است، در حالی که
رسانه موجب رشد فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.