صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

گروه فرهنگی ـ تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اعلام آمادگی آستان مقدس در زمینه همکاری‌های فرهنگی افزود: حرم سوم اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای دارد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و ارشاد و هدایت جامعه آمادگی دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر دیروز، اول تیرماه در دیدار با کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: همکاری دستگاه‌های فرهنگی فارس، موجب اعتلای فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) می‌شود.
وی با اعلام آمادگی آستان مقدس در زمینه همکاری‌های فرهنگی افزود: حرم سوم اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای دارد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و ارشاد و هدایت جامعه آمادگی دارد.
آیت‌الله دستغیب بیان كرد: آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) آمادگی دارد هم با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم با دیگر نهادهایی که در این نظام مقدس و در جامعه اسلامی اهداف عالیه ای را پیگیری می‌کنند، همکاری داشته باشد.

تلاش وزارت ارشاد برای حمایت از توسعه فرهنگ دین‌مدار در سومين حرم اهل بيت(ع)
كاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با ارائه اهداف وزارتخانه برای گسترش فرهنگ قرآن و عترت و پرداختن به اندیشه و رهنمودهای بزرگان دین، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) فعالیت‌های در خوری برای حمایت از توسعه فرهنگ دین‌مدار برداشته شود.
انتهای پیام