صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است، گفت: در این زمینه نیاز به تربیت متخصصان علوم دینی است که دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در تحقق دادن به این اهداف نقش بسزایی دارند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 16 تیرماه در جلسه با مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا اظهار کرد: با توجه به اتمام سال تحصیلی و پیش رو داشتن سال تحصیلی جدید لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و شناسایی معلمان انقلابی و دلسوز در جذب چنین معلمانی تلاش کنیم.
وی با اشاره به لزوم هوشمند سازی کامل کلاس‌های مورد استفاده مدارس صدرا افزود: اساس مدارس صدرا علاوه بر آموزش معارف اسلامی، آموزش و ترویج کار فرهنگی و تلاش در تبلیغ دین است.
حجت‌الاسلام منتشلو با تأکید بر اینکه در سال تحصیلی آینده لازم است مسئولان مدارس صدرا در این رابطه تدابیر لازم را اتخاذ کنند، عنوان کرد: امر تبلیغ دین باید بیشتر برای دانش‌آموزان مدارس صدرا تبیین و تفهیم شود.
وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است، بیان کرد: در این زمینه نیاز به تربیت متخصصان علوم دینی است که دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در تحقق دادن به این اهداف نقش بسزایی دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به جایگاه مدارس صدرا در شهرستان قروه یادآور شد: مدارس صدرا بهترین ظرفیت برای نیروی ارزشی است.
انتهای پیام