صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

گروه معارف - مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در علمی کاربردی استان گیلان نقش اساتید معارف اسلامی در جریان سازی انقلاب را موثر دانست و گفت: شورای تعامل اساتید گروه معارف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان 3 مرداد ماه در انزلی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل رنجبر، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در علمی کاربردی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری شورای تعاملی ویژه اساتید گروه معارف استان خبر داداظهار کرد: شورای تعامل نهاد نمایندگی ولی فقیه با اساتید گروه معارف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان 3 مرداد ماه با حضور 30 تن از اساتید در انزلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه‌ها در فرهنگ سازی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، گفت: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از توانمندی و دانش استادان در فرهنگ‌سازی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان است.

حجت‌الاسلام رنجبر نقش اساتید معارف اسلامی در جریان سازی انقلاب را موثر دانست و گفت: در دانشگاه‌ها، دروس معارف اسلامی نقش بزرگی در حل مشکلات فکری دانشجویان دارد.

انتهای پیام