صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه آمریکا غارت‌گر دنیا است، گفت: آمریکا خود غارتگر و تروریست بوده آن وقت نظام ما را غارتگر و تروریست می‌نامند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی‌صدر، امام جمعه موقت یاسوج روز گذشته، پنجم مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در جمع ایرانیان مخالف نظام اسلامی، اظهار کرد: اراجیفی در آن جا توسط وزیر خارجه گفته شده که شخصیت‌های نظام را غارتگر خطاب کرده است.
وی افزود: وزیر خارجه آمریکا دلیل گرانی ارز در ایران را غارتگری مسئولان ارشد نظام ما ربط داده در حالی‌که خود آنان غارتگر دنیا هستند.
امام جمعه موقت یاسوج وجود جنگ‌های دنیا را با هدف فروش تسلیحات توسط خود آمریکایی‌ها دانست و عنوان کرد: این‌ها خودشان غارتگر و تروریست هستند آن وقت نظام ما را غارتگر و تروریست می‌نامند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر تصریح کرد: آمریکایی‌ها تروریست‌های کثیف دنیا را پرورش و پشتیبانی می‌کنند و حق دارند که جمهوری اسلامی را به سرکوبی بی رحمانه متهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه چقدر وقیحانه شما از رژیم اشغالگر حمایت می‌کنید و نظام ما را تروریست می‌خوانید، بیان کرد: چطور شما رژیم اشغالگر کودک کش را تروریسم را نمی‌دانید اما وقیحانه نظام مقدس اسلامی ما را تروریست می‌خوانید.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به مصوبه جدید صهیونیست‌ها، ابراز کرد: این مصوبات یعنی به حاشیه راندن مسلمان فلسطین و این قانون ظالمانه است.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با تشریح برخی مصوبات قانون جدید در اسرائیل، ادامه داد: وقتی اعراب از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کنند باید همین طور شود‌.
وی شرک، عاق والدین و دروغ را سه گناه برتر مؤمن دانست و تاکید کرد: مؤمنان مواظب باشند این گناهان شامل حال شان نشود که اگر این چنین شد کافر هستند.
امام جمعه موقت یاسوج با برشمردن ویژگی‌های دروغگویان در این دنیا و آن دنیا، عنوان کرد: انسان‌های دروغگو را پروردگار هدایت نمی‌کند و آنان را لعنت می‌فرستد و حتی دروغ بستن به پروردگار متعال روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر برپایی نمازهای جمعه را از برکات انقلاب برشمرد و ادامه داد: بعد از دوران پیامبر(ص) و امام علی(ع) هیچ امامی نتوانست نمازهای جمعه را به دلیل حکومت‌های مخالف برپا کنند.
وی با بیان اینکه نماز جمعه دارای برکات و فضائلی شده است، خاطرنشان کرد: امام راحل این برکت را راه انداخت و امروز شاهد برکات آن در دنیا هستیم.
انتهای پیام