صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۶۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

گروه اجتماعی- مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد مقام معظم رهبری با حضور معاونت منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی صبح روز گذشته در آیین تودیع و معارفه مسول نهاد نمایندگی دانشگاه پيام نور شهرکرد، بیان کرد: داشتن اساتید روحانی در مراکز دانشگاهی باعث ایجاد وحدت در دانشگاه می‌شود و روحانی می‌بایست مبلغ رسالت دین باشد.
وی افزود: لازم است مسئولان تلاش کنند تا باری از دوش مردم برداشته شود چراکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است.
معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در ادامه بیان کرد: نگاه به یکدیگر باید نگاه خدمت و دست‌گیری باشد و نه نگاه مچ‌گیری و دانشگاه نیز به عنوان بهترین محیط جامعه رسالت خویش را به نحو مطلوب انجام دهد.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: لازم است دستاورد‍‌ها و اتفاقات خوبی که در دانشگاه می‌افتد دیده شده و بیان شود چراکه برگزاری مراسم‌ها، برنامه‌های مذهبی، نشست‌های هم‌اندیشی، بصیرت افزایی و ... از افتخارات دانشگاه به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: ممکن است اساتیط نگاه‌های سیاسی مختلفی داشته باشند اما قضاوت درمورد آن‌ها غلط است چرا که فضای دانشگاه، یک فضای آزاداندیشی است و لازم است گفتمان‌ها در دانشگاه در راستای روشن‌نگری، بلندنظری و نگاه خوب ایجاد شود و مانع از ایجاد زمینه‌های انحراف شویم.
معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه با یک داشنگاه متمدن فاصله داریم، یادآوری کرد: تمدن شامل فناوری، فرهنگ، اخلاق، دین و ... می‌باشد و لازم است تلاش کرد تا نگاهمان مانند نگاه مقام معظم رهبری باشد.
به گزارش ایکنا، در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سعید صفی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از طرف مسئولان نهاد ودانشگاه تودیع و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.


انتهای پیام