صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

گروه ادب ــ کتاب «ایده‌هایی با شال سبز» در راستای ترویج و تکریم غدیر از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ کتاب «ایده‌هایی با شال سبز» ایده‌های کاربردی برای ترویج و تکریم غدیر یک اثر غدیری متفاوت، حاوی ایده‌های غدیری خلاقانه در راستای احیای رسوم و سنت‌های غدیری است. این کتاب که براساس ایده‌ای از باشگاه ایده‌پردازان مسجدی تهیه شده، بسته جامعی از ایده‌های غدیری است که با رجوع به مجموعه‌های غدیری فعال در زمینه ترویج و تکریم غدیر گردآوری شده است.
این کتاب، راهکارهای احیای رسوم و سنت‌های غدیری را در قالب ۱۲ دسته موضوعی تعریف کرده و ذیل هر یک از آنها، به معرفی ایده‌های مرتبط با هر موضوع می‌پردازد.

بیان ایده به زبان ساده، همراه با تعریف شرایط اجرا همچون زمان و مکان اجرا و مخاطب ایده، همچنین برخورداری از احادیث و روایات غدیری در پایان کتاب، از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب است.
مقدمه کتاب مدلی است کاربردی و روان که به مشتاقان غدیر می‌آموزد تا چگونه و طی چه روندی به طراحی یک وضعیت مطلوب برای نیل به یک مجموعه موفق غدیری بپردازند و نقشه مسیر حرکت خود را چگونه ترسیم کند تا سال به سال شاهد بهبودی و پیشرفت کار و حرکت مجموعه خود باشند.
معرفی تشکل‌های فعال غدیری در کشور و ارائه سابقه فعالیت فرهنگی، هنری و پژوهشی آنها، از امتیازات دیگر این کتاب است که می‌تواند واسطه مهم تعامل هر یک از این مجموعه‌ها، برای بزرگداشت هر چه بهتر سنت‌های غدیر در اجتماعات فرهنگی و مذهبی مردم باشد.
نماز جماعت غدیر، زیارت غدیر، اطعام غدیر، خطابه غدیر، غدیریه‌سرایی، تکریم سادات، شادمانه‌های غدیری، کودکان غدیری، پژوهش‌های غدیری، هدیه‌های غدیری، ایده‌های ترویجی غدیر و ایده‌های تامین مالی غدیر، فهرست اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.
یادآور می‌شود، کتاب «ایده‌هایی با شال سبز» از نشر شهید کاظمی با تخفیف 35 درصد به قیمت 12 هزار تومان ارائه شده است.
علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به سایت مسجدکالا مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۵۲۷۰۳۵ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام