صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر عامل موسسه نورالثقلین بوشهر بیان کرد: امسال دهمین سالی است که مؤسسه نورالثقلین ویژه برنامه بصیرت حسینی را در دهه اول ماه محرم برگزار می‌کند.

علی‌رضا مشایخی، مدیر عامل موسسه نورالثقلین بوشهر در رابطه با ویژه برنامه‌های دهه اول ماه محرم در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: امسال دهمین سالی است که مؤسسه نورالثقلین ویژه برنامه بصیرت حسینی را در دهه اول ماه محرم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه با قرائت قرآن و تفسیر سوره خوانده شده آغاز می‌شود و بعد از سخنرانی، گروه نمایشی به مقتل خوانی و اجرای نمایش می‌پردازند که مورد استقبال زیادی قرار گرفته و گاهی با کمبود فضا مواجهه می‌شدیم.

مدیر عامل موسسه نورالثقلین اظهار کرد: در این ماه علاوه بر فعالیت‌های قرآنی طبق روال قبل فعالیت‌های عترتی نظیر مسابقات و جلسات روضه‌خوانی نیز در موسسه برگزار می‌شود. همچنین آزمون حفظ دوره مقدماتی را در ۲۱ مردادماه برگزار می‌کنیم و از اول مهر دوره‌ها و کلاس‌های حفظ پاییزی برگزار می‌شود.

مشایخی ادامه داد: امروز ۱۱ شهریورماه تا ساعات دیگر جلسه هم‌اندیشی با محوریت نحوه برگزاری و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این جلسه در موسسه با حضور مدیران شعب مختلف مؤسسه برگزار می‌شود که مفاد آن متعاقباً ارسال خواهد شد.

انتهای پیام