صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۵۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

گروه هنر ــ شبکه آی‌فیلم با پخش سریال‌های مناسبتی سعی دارد در کنار ارائه سرگرمی مخاطبان، برنامه‌هایی مناسب با ایام سوگواری حسینی تولید و پخش کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آی‌فیلم، شبکه‌ آی‌فیلم نیز همانند دیگر کانال‌های تلویزیونی به مناسبت ایام محرم، برنامه‌های متعددی برای پخش در نظر گرفته است. در این میان، سریال‌هایی که به نوعی از مفاهیم دینی سود برده‌اند، جایگاهی ویژه در این میان دارند که به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم. 

نمایش سریال‌های جدید از آی‌فیلم 2

مجموعه‌های تلویزیونی «قصه‌های مجید»، «شب دهم» و « تاوان» در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۱ روانه آنتن می‌شود. «شب دهم» به‌کارگردانی حسن فتحی، روایت‌گر ماجرای عاشقی جوان شروری به نام حیدر است که عاشق یکی از شاهزاده‌های قاجار می‌شود؛ حیدر می‌خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمی‌پذیرد. در نهایت شاهزاده شرط می‌گذارد که اگر بتواند 10 شب محرم، تعزیه امام حسین(ع) را با وجود ممانعت حکومت رضاخان برگزار کند با او ازدواج کند.

حیدر به اتفاق دوست وفادار خود، یاور این مراسم را برگزار می‌کنند تا اینکه در شب دهم اتفاقاتی به وقوع می پیوندد. کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی و حسین یاری از جمله بازیگران اصلی سریال «شب دهم» هستند. این سریال در ساعت‌های ۲۴:۰۰، ۰۶:۰۰ پخش و ساعت ۱۲:۰۰ بازپخش خواهد شد.

«قصه‌های مجید» ساخته کیومرث پوراحمد نیز با اتمام مجموعه «خانه ما» از امروز روانه آنتن می‌شود. «قصه‌های مجید» زندگی پسربچه‌ نوجوانی را به تصویر می‌کشد که همراه مادربزرگش زندگی می‌کند؛ پسری که اهل شعر و شاعری است و با شیطنت‌هایش گاهی بی بی را ذله می‌کند. در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد پروین دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی، جمشید صدری، مرتضی حسینی، علیمراد کیوانداریان و محمدعلی میاندار ایفای نقش کرده‌اند. بازپخش این سریال در ساعت‌های ۲۲:۰۰، ۰۴:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

«تاوان» با بازی پژمان بازغی، رضا رویگری، مینا لاکانی، مریم کاویانی، مهرداد ضیائی، آشا محرابی و... جایگزین «خوش‌نشین‌ها» می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: پویان جوان روستایی است که پس از فراغت از دوره مدیریت، در شرکتی استخدام می‌شود که مرجان مدیریت آن را برعهده دارد. مرجان که مدت‌هاست از همسرش سعید جدا شده و پسر بزرگی به نام هومن دارد، شرایط روحی مناسبی نداشته و به ‌شدت احساس تنهایی می‌کند. پویان به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد و مرجان که تصور می‌کند این ازدواج آرامش را به او باز خواهد گرداند، می‌پذیرد و... «تاوان» نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ بازپخش خواهدشد.

آغاز پخش سریال «هاتف» از آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «هاتف» برای اولین بار توسط شبکه آی‌فیلم دوبله عربی شده و از کانال عربی این شبکه روی آنتن می‌رود. این سریال با حال ‌و هوای محرم، با لهجه شامی دوبله شده و پخش آن از چهارشنبه ۲۱ شهریور آغاز می‌شود. «هاتف» را داریوش یاری کارگردانی کرده و در سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.

زیبا بروفه، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی و الهه حسینی از جمله بازیگران این سریال ۱۰ قسمتی‌اند. در خلاصه داستان سریال هاتف آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد، اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند پشت در خانه آدم جا بماند... این مجموعه هر شب رأس ساعت ۲۰ به‌ وقت مکه و ۲۱:۳۰ به ‌وقت تهران روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ (به‌وقت مکه) باز پخش خواهد شد.

«عقیق» برای آی‌فیلمی‌ها

آی‌فیلم فارسی سریال «عقیق» به‌كارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی را از چهارشنبه ۲۱ شهریور نمایش می‌دهد. سریال «عقیق» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به‌قلم سعید نعمت‌الله هرشب ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود. شبنم مقدمی، هدایت هاشمی، نادر فلاح، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، كریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه‌حسینی، مجید رحمتی هدایت هاشمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال ساعت ۲۰ هر شب روانه آنتن می‌شود و باز پخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام