صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

گروه جامعه ــ مدیر کمیته استارت‌آپ‌های دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در بخش استارت آپ‌های نمایشگاه، شبکه‌سازی و اتصال بین اجزای اکوسیستم استارت آپ‌های حوزه فرهنگ و هنر با یکدیگر است که در این بخش انتقال تجربه و اتصال بین موسسین استارت‌آپ‌ها با یکدیگر و با شبکه سرمایه گذار‌های خطر پذیر این حوزه خواهیم داشت.

‌‌‌‌‌به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رحیم سرهنگی، مدیر کمیته استارت آپ‌ها در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با اشاره به مهمترین برنامه‌های کمیته استارت‌ آپ‌ها برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در بخش استارت آپ‌های نمایشگاه، شبکه‌سازی و اتصال بین اجزای اکوسیستم استارت آپ‌های حوزه فرهنگ و هنر با یکدیگر است که در این بخش انتقال تجربه و اتصال بین موسسین استارت آپ‌ها با یکیدیگر و با شبکه سرمایه گذار‌های خطر پذیر این حوزه خواهیم داشت. همچنین در نشست‌های غیررسمی تخصصی بین آن‌ها و مسئولین دستگاه‌های اجرایی دولتی برای حل مساله‌های آن‌ها تلاش‌هایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به نوآوری و خلاقیت این کمیته نسبت به سال گذشته گفت: برای دوره دوازدهم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سعی کردیم فضای متفاوتی در بخش استارت‌آپ‌ها داشته باشیم در واقع یکی از نوآوری‌های ما در این بخش کافه کارآفرینی است که پاتوق و بستری برای شبکه سازی استارت آپ‌ها است که فکر می‌کنم در نوع خود از لحاظ چیدمان و کارکرد منحصر به فرد باشد. همچنین از نوآوری‌های دیگر در این بخش، چیدمان فضا و بخش‌بندی بر اساس نوع مخاطب است. یعنی یک بخش از فضای نمایشگاه برای عموم بازدید‌کنندگان طراحی شده، یک بخشی برای پاتوق‌های گفت‌وگو و کارگاه‌های عمومی و یک بخش هم که بصورت وی‌ای پی دیده شده بخش سرمایه گذار‌ها و میز‌های مذاکره تخصصی است.

‌سرهنگی در خصوص استقبال و نحوه حضور بخش استارت آپ‌ها در این نمایشگاه هم گفت: به‌نظرم به‌علت همزمانی برگزار نمایشگاه با اوایل شروع دانشگاه‌ها و همچنین علاقه قشر جوان و دانشجو به این بخش فکر می‌کنم استقبال ویژه‌ای از این بخش خواهد شد به ویژه اینکه ما امسال با راه‌‌‌اندازی کافه کارآفرینی پاتوقی برای گپ و گفت‌های نوآورانه خواهیم داشت که بنظرم فضای جذابی است و با استقبال رو به رو می‌شود.
 
مدیر کمیته استارت آپ‌های دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط آقای موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال و آقای افراسیابی به نظر می‌رسد در همه‌‌ بخش‌ها یک انسجام و هماهنگی داشته باشیم که بخش‌های مختلف نمایشگاه را نسبت به سال‌های قبل جذاب‌تر خواهد کرد. امیدوارم این نمایشگاه بتواند گام مهمی در بخش توسعه محتوای و رسانه‌های دیجیتال و در کل اقتصاد فرهنگ و هنر داشته باشد.
 
انتهای پیام