صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۱۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
با صدور بیانیه‌ای از سوی شهرداری محمدیه؛

گروه اجتماعی ــ شهرداری محمدیه با انتشار بیانیه‌ای بابت حواشی کلنگ‌زنی یکی از طرح‌های اجرایی خود در این شهر از عموم مردم و خانواده شهدا عذرخواهی کرد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به دنبال موج واکنش‌ها و اعتراضات مردمی و به‌ویژه خانواده معزز شهدا نسبت به کج‌سلیقگی و عدم توجه به جایگاه و مقام والای شهدا در نصب بنری در شهر محمدیه، شهرداری این شهر بابت حواشی اطلاع‌رسانی آیین کلنگ‌زنی یکی از طرح‌های خود بوستان تمدن این شهر از مردم و خانواده شهدا عذرخواهی کرد.
در بیانیه شهرداری محمدیه چنین آمده است: «هنر و رشادتی که فرزندان این سرزمین در مقابل لشگر دنیا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، امروز در انقلاب‌های بزرگ اقصی نقاط دنیا با الگوگیری از سیره شهدای ما نمایان است، این قیام‌های جهانی مسلماً نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت فرزندان ما بوده و اینک این فرهنگ در جان‌فشانی مدافعان حرم، باز هم الگوی جهانیان گشته است.
بی‌شک شهرداری با هر جریان و تفکری که بخواهد کوچک‌ترین هتک حرمتی بر جان‌فشانی‌های بزرگ‌مردان این سرزمین داشته باشد، به جد برخورد کرده و جای هیچ بخششی نخواهد بود.
اینک بنا بر نیاز شهروندان و درخواست آنان، پروژه وضوخانه در پارک تمدن و مزار شهدای گمنام طی چند اخیر اجرا شده که به دلیل بدسلیقگی عکاس و سوءاستفاده جریان معاند، فضایی مبنی بر توهین و سوءاستفاده از نام شهدا با توسل به کنگره سه هزار شهید استان در فضای مجازی به راه افتاده است و این امر چیزی جز ادامه حربه‌های جریان معاند نیست و هیچ هتک حرمتی به ساحت شهدای گران‌قدر استان انجام نشده است.
مجموعه مدیریتی شهرداری محمدیه در پی بدسلیقگی صورت گرفته در این مجموعه، تذکرات لازم را به مسئولین مربوطه در این حوزه داده و از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم در خصوص مشکل پیش‌آمده پوزش می‌طلبد و امیدواریم بتوانیم آنچه را که شهدا بر گردن ما حق دارند، به نحو احسن انجام بدهیم».
به گزارش ایکنا، بی‌شک توجه و نظارت مسئولان امر و توجه به اهمیت جایگاه شهدا برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و تأثیرگذار کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین امری لازم و مبرهن است که می‌تواند از وقوع چنین اتفاقات نابخردانه‌ای جلوگیری کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین جوادی
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
واقعا شرم اوره
اخه مسئول هم این قدر بی مبالات
چرا یکم فکر نمی کنید
اخه شهدا چه ربطی به ... دارند
اندکی صبر و تاملللل لطططفااااا