صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به‌مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری درخصوص کانون‌های مساجد طی پیامی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد را به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه تربیت نسل جوان انقلابی دانست.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به‌مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری درخصوص کانون‌های مساجد طی پیامی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان تقدیر به‌عمل آورد.

بسمه تعالی
من به کلیه سنگربانان و بچه‌های مسجد، این خادمان بی‌ادعا در سراسر مساجد کشور عزیزمان، خاصه فعالان مسجدی در استان آذربایجان‌غربی خداقوت عرض می‌کنم.
می‌توان گفت در بین معابد و اماکن مذهبی ادیان زنده دنیا مسجد تنها عبادتگاهی است که از نظر شکل و فرم و نیز عملکرد ظاهر و باطن از ظرفیت و پتانسیل گسترده و بالایی برخوردار است و می‌تواند نماد وحدت، همدلی و انسجام برای فعالان فرهنگی قرار گیرد.
کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه تربیت نسل جوان انقلابی بوده و کادرسازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با محوریت این ظرفیت عظیم شکل بگیرد.
و من توصیه می‌کنم مدیران کانون‌های مساجد به امر مهم توسعه مخاطب با رویکرد تربیتی در مساجد اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشند.
بنده از نزدیک شاهد تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادی این مجموعه بودم و از مسئولین امر انتظار دارم برای تربیت نسل جوان در طراز انقلاب اسلامی حمایت‌های لازم را داشته‌باشند.

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام