صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

گروه فرهنگی ــ امام جمعه خرم‌دره امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: خدمت به خانواده‌هایی که عزیزترین کسان خود را در راه کشور و اسلام فدا کرده‌اند مایه افتخار است‌.

به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره شامگاه شنبه ۲۱ مهرماه در دیدار با خانواده معظم شهیدان غلام علی کلانتری و علی کلانتری از شهدای نیروی انتظامی این شهرستان ایثارگری شهیدان در راه دفاع از میهن اسلامی را موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: امروز آرامش و امنیت بالایی که در کشور وجود دارد به واسطه ایثارگری و خون‌های پاک شهیدان گرانقدر است‌.
وی یادآور شد: به برکت خون شهدا است که امروز کشورمان در اوج قدرت به سر می‌برد و در بسیاری از مسائل جهانی حرفی برای گفتن دارد.
حجت الاسلام حسینی خانواده‌های شهدا را مایه افتخار جامعه دانست و افزود: خدمت به خانواده‌های شهیدان که فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند مایه افتخار است.
امام جمعه خرم‌دره یادآور شد: در خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به خانواده شهدا نباید از هیچ کوششی فروگذار کرد.
به گزارش ایکنا، شهید غلام علی کلانتری درسال 69 توسط اشرار مسلح در منطقه زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید والا مقام علی بابایی نیز در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال ۸۷ در منطقه سردشت به بانه و در حین ماموریت به شهادت رسید.
انتهای پیام