صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

گروه فرهنگی - فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» توسط دبیرخانه فرهنگی ـ شهید خانی با همکاری حوزه هنری البرز منتشر شد.

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دبیرخانه فراخوان «سربازان وطن» را به شکل ویژه در دو بخش سرگذشت و شهادت سرلشگر تکاور «شهید ابراهیم خانی» و همچنین پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای تکاور در دوران دفاع مقدس در زمینه داستان کوتاه اعلام کرده است.
وی افزود: هدف اصلی این فراخوان همکاری و مشارکت نویسندگان سراسر کشور برای بیان حضور و نقش بی‌بدیل نیروهای تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و به ویژه فداکاری‌ها و رشادت‌های سرلشگر تکاور شهید «ابراهیم خانی» با زبان داستان و به شکل هنرمندانه است تا نسل جوان و عموم مردم جامعه با این میراث گران‌بهای فرهنگی و اجتماعی خود هرچه بیشتر و بهتر آشنا شوند.
آجرلو بیان کرد: این فراخوان در دو بخش اصلی و جنبی منتشر شده و نویسندگان سراسر کشور تا پایان آذرماه 97 مهلت دارند که آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی و رایانامه shahidkhani-fest@gmail.com ارسال کنند.
این مسئول گفت: آثار برگزیده علاوه بر تقدیر و اهدای جوایز در قالب کتاب مجموعه داستان کوتاه «سربازان وطن» نیز منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند متن و پوستر فراخوان و همچنین جوایز و مقررات و نحوه ارسال آثار را در سایت دبیرخانه به نشانیwww.khani-fest.com مشاهده کنند.
انتهای پیام