صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

گروه فرهنگی- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط و بداخلاقی نجات می‌دهد.

به گزارش ایکنا از البرز، عزیز اکبریان، 24 مهرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید موضوع اخلاق اجتماعی و تربیت جوانان را در اولویت قرار دهد چرا که توجه به تربیت صحیح نسل جوان جامعه را از انحطاط و بداخلاقی نجات می‌دهد.
وی تاکید کرد: هر کشوری اگر بخواهد در جهت ترقی و پیشرفت قرا گیرد باید به نسل جوان خود بیشتر توجه کند چرا که اگر درست تربیت نشوند و به حال خودش واگذار شود به سمت تباهی خواهدرفت.
این مسئول بیان کرد: تربیت درست وشناساندن هویت دینی ومعرفی سیره علمی وعملی به جوانان و ارائه الگوهای سبک زندگی اسلامی ایرانی می تواند جوانان را به سمت فرهنگ دینی و زندگی خوب، سالم وشایسته هدایت کند.
اکبریان گفت: امروز باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نیاز و کنجکاوی جوانان نسبت به مسائل وموضوعات اجتماعی باید در کنار آموزش خانواده، مدرسه ومعلم وحفظ هویت دینی و سبک زندگی اسلامی شبکه‌های اجتماعی متناسب با فرهنگ وسبک خودمان در جامعه ایجاد کنیم که جوانان بتوانند در همین مسیر سبک زندگی اسلامی و ایرانی فعالیت داشته باشند.
نماینده مردم کرج در مجلس اسلامی در پایان بر ضرورت تشویق جوانان برای حضور در مساجد تاکید کرد و افزود: جوانان باید در ترکیب هیات امنای مساجد قرار بگیرند، باید کاری کنیم تا حداقل یک سوم صفوف نماز جماعت را جوانان تشکیل دهند.
انتهای پیام