صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۷۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب این استان طی آبان‌ماه امسال، گفت: کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه در ارشاد تشکیل و آغاز به کار کرده‌اند و نخستین جلسه‌ ستاد استانی نمایشگاه نیز تا پایان مهر با حضور استاندار لرستان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 27 مهر در جمع خبرنگاران، گفت: از سال 93 تاکنون، پنج سال متوالی است که شاهد برگزاری بدون وقفه‌ این رویداد بزرگ فرهنگی هستیم و این در حالی‌است که از ابتدای انقلاب تا قبل از آن سال تنها هفت نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده بود.
وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان با حمایت‌های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه‌ نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 26 آبان تا اول آذرماه 97 به مدت شش روز با حضور ناشران مطرح کشوری و استانی در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
حنان تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه در اداره کل تشکیل و آغاز به کار کرده‌اند و نخستین جلسه‌ ستاد استانی نمایشگاه نیز تا پایان مهر ماه با حضور استاندار لرستان تشکیل و سایر تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: بنا بر درخواست‌هایی که سال گذشته و در جریان یازدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و همچنین آموزش و پرورش صورت گرفت، زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه را به آبان امسال انتقال دادیم تا امکان بهره‌مندی بیشتر دانشجویان، دانش‌آموزان، محققین و پژوهشگران از این فرصت مغتنم را فراهم آوریم.
انتهای پیام