صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

گروه اجتماعی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این استان با ظرفیت هفت هزار صندلی آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) به مرز است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: این تعداد صندلی در ناوگان عمومی اعم از اتوبوس و مینی بوس آماده شده است.
وی با بیان اینکه امسال مرز خروجی زائران برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) مهران تعیین شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بیش از 150 دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی ومینی بوسی كه شرایط انجام سفرهای مذكور را دارند برای جابه جایی زائران آماده شده اند.
بدیعی مقدم گفت: برای تامین ارتقای ایمنی زائران، شرکت های مسافربری مکلف شده اند تا نسبت به كنترل فنی ناوگان اقدام داشته باشند و نسبت به رفع نقص و ایرادهای فنی خودرو ها مبادرت ورزند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی عنوان کرد: از کاروان ها و زائران درخوست می شود از هم اکنون نسبت به عقد قرارداد و هماهنگی های لازم با شرکت های مسافر بری اقدام داشته و آن را به تاخیر نیندازند.
وی بیان کرد: سال گذشته بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی(ع) توسط ناوگان عمومی خراسان‌شمالی به مرزها جابه‌جا شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم تا 20 درصد افزایش یابد.
انتهای پیام.