صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تأکید بر اینکه بیکاری بسیاری از مشکلات را در پی دارد، گفت: حل این معضل مستلزم آن است که همه ما تلاش کنیم تا با هدایت صحیح ایثارگران در جهت اشتغال پایدار آنان گام برداریم.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز، 1 آبان‌ماه در نشست کارگروه اشتغال این نهاد اظهار کرد: حل معضل اشتغال ایثارگران نیازمند تلاشی مضاعف است.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه بی‌کاری بسیاری از مشکلات را در پی خواهد داشت افزود: حل این معضل مستلزم آن است که همه ما تلاش کنیم تا با هدایت صحیح ایثارگران در جهت اشتغال پایدار آنان گام برداریم.
وی وجود اشتغال کاذب که موقت و زودگذر است را از دیگر معضلات این بخش عنوان کرد و تصریح کرد: برخی از افراد جویای کار به دلیل نداشتن آگاهی لازم و همچنین صبر و تحمل کم، سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان شغلی را برای خود مهیا کنند تا به درآمدی برسند و این کار مشکل جدیدی را ایجاد می‌کند که آینده شغلی و زندگی افراد را به خطر می‌اندازد.
دبیر استانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: حفظ شأن و منزلت ایثارگران نکته مهمی است که باید در اشتغال آنان مورد توجه قرار گیرد.
ابراهیمی ارائه مشاوره‌های تحصیلی و شغلی مناسب به جوانان جویای کار را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: اگر ما بتوانیم در دوران تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر مشاوره‌های صحیحی با توجه به توانمندی‌های آنان ارائه کنیم در آینده کمتر با سرگردانی و بلاتکلیفی این قشر مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام