صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

گروه سیاسی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت: اصلاح دین امت رسول‌الله(ص) و مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات دین اسلام هدف اصلی قیام امام حسین(ع) از نهضت عاشورا بود. هدف امام حسین(ع) از قیام و واقعه کربلا اثبات حقانیت بود با این وجود تمام حرکت‌ها و اقدامات امام برنامه‌ریزی‌شده و منظم بود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدحسن رفیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در کلاس اخلاق سپاه ناحیه کمیجان که صبح امروز، 5 آبان‌ماه در حسینیه شهید حججی این ناحیه برگزار شد گفت: اگر امام حسین(ع) به پانمی‌خاست و قیام نمی‌کرد، اسلام دچار کج‌روی می‌شد و در واقع نهضت عاشورا یک اقدام معنوی در جهت جلوگیری از انحراف دین پیغمبر خدا بود.
وی افزود: امروزه در سرزمین ایران اسلامی، از خودگذشتگی‌های پاسداران انقلابی و بسیجیان سلحشور دیده می‌شود و آن‌هایی که همواره از قدرت این نظام الهی هراس دارند بدانند پاسداران و بسیجیان همچنان گوش به فرامین رهبری هستند و خواهند ماند.
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: در طول تاریخ دو جریان حسینی و یزیدی در مقابل هم هستند، این دو جریان و هویت در همیشه تاریخ حضور دارند که در این‌ میان وظیفه ماست با بصیرت و روشنگری همواره تصمیمات انقلابی اتخاذ نماییم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان افزود: راهپیمایی با عظمت اربعین یک حرکت سیاسی و الهی و فرهنگی در جهان اسلام است بی‌شک این حرکت به عنوان یک فرهنگ پویا است که اقتدار و وحدت مسلمانان در دنیا را به نمایش می‌گذارد.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: باید همواره در زندگی شخصی و اجتماعی خودمان اهل بیت عصمت وطهارت(ع) را به عنوان الگو برای خود قرار دهیم تا به عاقبت‌بخیری ورستگاری برسیم.
انتهای پیام