صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بابیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذری و احسان، تعزیه خوانی و شبیه خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی از اعزام ۱۰۰ مبلّغ دینی از استان به پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این روحانیون با هدف تبلیغ نهضت کربلا و فلسفه‌ی قیام عاشورا به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۶۰۰ مبلغ و روحانی دیگر نیز به مناسبت اربعین سیدالشهدا (ع) در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به ترویج احکام اسلامی خواهند پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده بابیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذری و احسان، تعزیه خوانی و شبیه خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت مذهبی است.
وی افزود: هر روحانی مبلّغ به مدت ۲ روز برای زائران سخنرانی خواهد کرد و از این تعداد ۱۳۰ نفر مبلّغه نیز به مناطق مختلف استان نیز اعزام خواهند شد.
انتهای پیام