صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۱۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

گروه اجتماعی - رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: امروز از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این خیابان کاملاً در محدوده ترافیکی هستند.

به گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ مهرداد حسن‌پور، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز یکشنبه ۱۳ آبان اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری تجمع بزرگ سیزده آبان، پلیس راهور استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی را در قزوین و شهرهای تابعه اعمال کرده است.
وی ادامه داد: به همین منظور، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد، از تقاطع خیابان شهدا به سمت شهربانی و بالعکس و همچنین تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این خیابان کاملاً در محدوده ترافیکی هستند.
رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح، محدودیت دوم ترافیکی از خیابان آزادی به سمت خیابان شهربانی و چهارراه انصاری به سمت سه‌راه شهربانی آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت محدودیت‌های ترافیکی دیگری نیز در برخی مسیرها ازجمله خیابان طالقانی، خیابان نادری و خیابان امام اعمال خواهد شد و هم‌زمان با ساعت تعطیلی مدارس این مسیرها بازگشایی می‌شود.
حسن‌پور ضمن دعوت رانندگان به سعه‌صدر افزود: رانندگان با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز یکشنبه، از مسیرهای جانبی استفاده کرده و با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام