صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۱۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

گروه فرهنگی - مراسم رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» با محوریت خاطرات شهید محمدعلی برزگر دانش‌آموز پارس‌آبادی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته 12 آبان‌ماه در رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» تصریح کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و در برهه کنونی وظیفه و رسالت ما الگوگیری از شهدا و پا گذاشتن جای پای این بزرگواران برای تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور است تا از این طریق زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان شویم.
سرهنگ شکر عبدی با تاکید بر تحقیق و نگارش خاطرات شهدا از سوی نویسندگان بیان کرد: شهدا و خانواده‌های معظم آنها باید مورد توجه نویسندگان قرار گرفته و درباره آنها و رازهای آنها با خداوند تحقیق کرده و آنها را به رشته تحریر در بیاورند تا جامعه با روحیه و ایثارگری این قشر آشنا شوند.
جمال ستاری، نویسنده کتاب 14 سال تنهایی نیز در این آئین بیان کرد: دو سال برای نگارش و تالیف کتاب 14 سال تنهایی زمان صرف شده و بیش از 30 مصاحبه صوتی از راویان جمع‌آوری شده است که تمامی محتوای کتاب مستند بوده و در این زمینه تلاش شده تا به بهترین نحو نگارش این اثر انجام شود.
شهید محمدعلی برزگر دانش‌آموز پارس‌آبدی 9 ماه در جبهه‌ها برای دفاع از حریم وطن حضور داشت و در عملیات خیبر در پنج کیلومتری العماره بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید مفقودالاثر بعد از 14 سال از جاده العماره تفحص و در سال 72 در زادگاهش به خاک سپرده شد.
انتهای پیام