صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۲۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

گروه فرهنگی ـ مسابقه کتابخوانی ویژه گرامی‌داشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با عنوان «فروغ صبح دانایی» در لرستان برگزار می‏‌شود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۲۵ آبان‌ماه جاری اعلام شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه «فروغ صبح دانایی» ویژه گرامی‌داشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در سه محور شامل خلاصه‌نویسی، جمله‌نویسی و نقاشی برگزار می‎شود.
مسابقه خلاصه‌نویسی ویزه گروه سنی بزرگسالان از جلد یکم کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‎آمد» تالیف نادر ابراهیمی انتشارات سوره‌مهر برگزار می‏شود و مسابقه جمله‌نویسی ویژه عموم مخاطبان با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار حداکثر در 250 کلمه و مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی هفت تا یازده سال با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می‎شود.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت دریافت و تحویل برگه‌های شرکت در مسابقه می‎توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به نشانی: خرم‌آباد، میدان 22 بهمن، بلوار ولایت، خیابان آزادخان صحرایی مراجعه کنند.
مهلت شرکت در این مسابقه تا 25 ابان‌ماه جاری اعلام شده است و به نفرات برتر هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام