صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

گروه معارف ـ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از شرکت ۱۱۰ نفر در دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی شب گذشته، 11 آذرماه در مراسم افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر گفت: آموزش، یکی از مهمترین هدف‌هایی است که به‌عنوان سیاستگذاری در جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش باید ورود جدی داشت، افزود: در این راستا نخستین دوره آموزشی، طرح ولایت بود که بیش از ۳۰۰ نفر در مشهد شش ماه این دوره را گذرانند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: توجه به حوزه آموزش تداوم پیدا کرد تا اینکه به پیشنهاد دانشگاه امام حسین(ع) مقرر شد دوره‌های بینش مطهر در سطح استان داشته باشیم تا بتوانیم با آثار شهید مطهری آشنا شویم.

مطهری‌فر با بیان اینکه سیر مطالعاتی شهید مطهری ۱۱ مرحله است که شرکت‌کنندگان تاکنون یک مرحله را گذرانده‌اند، گفت: در این مراحل در مجموع ۴۰ کتاب از شهید مطهری مورد بحث و مطالعه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها ۱۹ نفر از اساتید و ۴۰ نفر نیز اندیشه جو همکاری داشتند و تاکنون این افراد ۲۶ نشست در خصوص آثار شهید مطهری به صورت هفتگی برگزار کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرحله نخست این دوره ۱۷۶ نفر ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۰ نفر از مرحله اول وارد مرحله دوم شدند و در مرحله دوم کیفیت کار به مراتب بیشتر خواهد بود.

مطهری‌فر یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق آموزش و پرورش تلاش می‌شود تا در سطح فرهنگیان نیز این دوره را داشته باشیم.

انتهای پیام