صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به اینکه دانشجویان با رها کردن سنگر علم در سنگرهای مقابله با دشمن بعثی حضور یافتند، گفت: اکنون نیز استکبار ستیزی و مطالبه‌گری باید ویژگی برجسته دانشجو باشد.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الله عسگری، رئیس شورای اسلامی شهر ابهر شب گذشته، ۱۷ آذر ماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه علمی و کاربردی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در مقطعی از تاریخ انقلاب و با آغاز جنگ تحمیلی شرایط حاکم بر کشور به گونه‌ای بود که دانشجویان با رها کردن سنگر علم در سنگرهای مقابله با دشمن بعثی حضور یافتند.
وی عنوان کرد: دانشجویان در زمان جنگ برای حفظ این مرز و بوم جانفشانی و با اتمام جنگ دوباره در سنگر علم حضور یافتند و به تحصیل مشغول شدند.
عسگری یادآور شد: در شرایط کنونی که در جامعه امنیت برقرار و همه شرایط برای تحصیل دانشجویان مهیاست دانشجویان باید تا می‌توانند علم و دانش خود را به روز کنند و در راه خدمت به وطن به کار گیرند.
وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور به شمار می‌آیند، گفت: دانشجوی امروز باید انقلابی، استکبارستیز و مطالبه‌گر باشد و به این ویژگی ممتاز خود افتخار کند.
انتهای پیام