صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

گروه فرهنگی - هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام، امروز یکشنبه بیست و پنجم آذرماه با معرفی برگزیدگان در مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، منصور محبی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام‌رضا(ع) در استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی امام رضا(ع)، امروز یکشنبه ٢٥ آذرماه با حضور برازش، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، مسئولان کشوری و استان و در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و از برگزیدگان جشنواره، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی، تقدیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره هفتم رضوی به‌همت بخش خصوصی (مؤسسه فرهنگی ـ هنری عصر پیام ایلام) به‌عنوان مجری برگزارکننده و با نظارت و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره سال جاری برای یازدهمین سال متوالی برگزار می‌شود ولی هفتمین دوره برگزاری سراسری آن با موضوع سفرنامه و خاطره‌نویسی است که استان ایلام میزبانی آن را بر عهده دارد.
محبی تصریح کرد: در هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی ایلام، ٦٣٠ اثر در سه بخش سفرنامه و خاطره بالای ١٧ سال، خاطره زیر ١٧ سال و بخش ویژه پیاده‌روی اربعین حسینی و از ٣٢ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی در پایان تأکید کرد: ساختاری که این دوره از جشنواره داشت، شامل یک اتاق فکر و دفتر نمایندگی در استان ایلام متشکل از اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و فعالان عرصه فرهنگ دینی، آموزش و پرروش دانشگاه، کانون‌های مساجد، کانون پرورش فکری و سایر نهادهای فرهنگی بوده که دبیرخانه آن در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر بود.
انتهای پیام