صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۳۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

گروه معارف - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از حیات تا ممات ما با امام حسین(ع) است، گفت: امام راحل فرمودند که محرم و صفر، اسلام را زنده نگه داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس، همه امت ایران به نام و یاد امام حسین(ع) وارد صحنه شدند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز، 28 آذر‌ماه‌ در جشنواره نشان محبت، با اشاره به اینکه از حیات تا ممات ما با امام حسین(ع) است، افزود: امام راحل فرمودند که محرم و صفر، اسلام را زنده نگه داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس، همه امت ایران به نام و یاد امام حسین(ع) وارد صحنه شدند.
وی بیان کرد: شهدای دفاع مقدس، حسین حسین گفته و به روی مین رفتند و شعار مردم ما از شعور آنان است و وقتی امام خمینی(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، بسیاری سهل گرفتند، ولی اکنون می‌بینیم راه کربلا به دل‌ها باز شده و در انتظار گشایش قدس هستیم.
شهسواری با بیان اینکه در صحنه عمل مردان کشور ما امتحان پس داده‌اند، اظهار کرد: 12 هزار شهید گلگون‌کفن در استان ما تقدیم اسلام و کشور شده‌اند و آذربایجان به تعبیر مقام معظم رهبری، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.
وی یادآور شد: علاوه بر 12 هزار شهید استان، 24 هزار شهید مهاجر از استان‌های کشور در این سرزمین جان دادند اما دین خود را ندادند و اکنون 700 هزار بسیجی در استان وجود دارد.
انتهای پیام