صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

گروه معارف- رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با بیان اینکه نماز، موجب غنای نفس می‌شود، گفت: انسانی که غنای نفس داشته باشد، شکرگزار بوده و انسان شکرگزار، محبوب خداوند است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی برزگر، رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی، ظهر امروز، 12 دی ماه، در گردهمایی مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات و اعضای شورای فرهنگی و دینی، بیان کرد: باید کاری کنیم که نماز در کارهایمان تاثیر گذارد، نه اینکه کار در نماز ما تاثیر بگذارد.
وی با تاکید بر اینکه باید شکرگزار نعمت امنیت و استقلال در کشور باشیم، ادامه داد: یکی از نشانه‌هایی که تشریفاتی کار می‌کنیم، این است که شکرگزار نعمتها نیستیم، خوشبختانه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، نمره قابل قبول و خوبی را در ارزیابی اقامه نماز کسب کرده‌اند.
برزگر افزود: برخی اوقات نسبت به داشته‌هایمان قدردان نبوده و برگزاری جلساتی که فرهنگ نماز، عفاف و حجاب را ترویج می‌کنند، به عنوان تنبیه غافل هستند تا یادآوری شود که وظیفه انسان توانمند و مخلص، شکرگزاری از نعمات خداوند است.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری جلساتی با محوریت قرآن و امر به معروف و نهی از منکر باید ارج نهاده شود، خاطرنشان کرد: بنده شکرگزار، یعنی متوجه نعمت‌های الهی شده و بداند چرا نعمت را برای او داده‌اند، ولی متاسفانه اکنون نسبت به این امر غافل هستیم.
انتهای پیام