صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۰۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

کانون خبرنگاران نبأ _ کمیته اندیشه‌ورز به منظور تشکیل حوزه‌های سازماندهی و شبکه‌سازی، ساماندهی عملیات تبلیغی و ارتباطات تعاملی در اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم تشکیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کمیته اندیشه‌ورز با حضور حجج اسلام حیدری،‌ سرپرست و هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم و جمعی از روحانیون و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و صاحب‌نظران آشنا و مرتبط با مأموریت‌های سازمان به منظور تشکیل حوزه‌های سازماندهی و شبکه‌سازی، ساماندهی عملیات تبلیغی و ارتباطات تعاملی تشکیل شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام حیدری، بیان کرد: با عنایت لزوم بازنگری فرآیندها و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریت این نهاد مقدس و باتوجه به ضرورت بهره‌مندی از پیشنهادات و دیدگاه‌های مدیران و کارشناسان که در عملیاتی کردن مأموریت‌های سازمان زحمات جدی کشیده‌اند و باتوجه به ضرورت بومی‌سازی در برنامه‌ریزی‌ها و مأموریت‌های فرهنگی با در نظر گرفتن اقتضائات محلی، این کمیته با عنوان اندیشه‌ورز برگزار شد.
در این کمیته، شرکت‌کنندگان در راستای هرچه بهتر شدن برنامه‌ها و فعالیت تبلیغات اسلامی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام