صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۱۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

گروه معارف - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها در جامعه اسلامی، عدم توجه به نماز اول وقت است، تصریح کرد: ائمه جماعات باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کنند و برنامه‌های متنوعی برای جذب مخاطب در مساجد داشته باشند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: نماز و مسجد، انسان‌ها را از زشتی‌ها و پلیدی‌ها حفظ می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از فسادها و آلودگی‌ها به دلیل عدم توجه به نماز اول وقت و نداشتن ایمان است، گفت: دشمن می‌خواهد از ارتباط جوانان با مساجد، علما و پیوند آن‌ها با ارزش‌های انقلاب جلوگیری کرده و در تلاش است حضور جوانان در مساجد را کمرنگ جلوه دهد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: دشمنان روی جوانان این جامعه برنامه‌ریزی کرده و آن‌ها را هدف آماج حملات خود قرار می‌دهند.
نوفرستی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها در جامعه اسلامی، عدم توجه به نماز اول وقت است، تصریح کرد: ائمه جماعات باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کنند و برنامه‌های متنوعی برای جذب مخاطب در مساجد داشته باشند.
وی ادامه داد: گاهی اوقات با برخی کوتاهی‌ها از سوی مسئولان، جوانان از مساجد و ارزش‌های انقلاب دور می‌شوند لذا باید به جوانان نقش دهیم و حضور آن‌ها در مساجد بیشتر شود.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در محافل مختلف در جامعه تاثیرگذار است و بیش از پیش به این فرمایشات گوش فرا دهیم و عمل کنیم.
انتهای پیام