صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۲۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در حسینیه اعظم زنجان زنجان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ایکنا از زنجان، چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در حسینیه اعظم زنجان زنجان برای جوانان، ورزشکاران و کارکنان این اداره در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت و فهم زبان قرآن برگزار شد.
در این مسابقات 450 نفر شرکت کردند که 260 نفر از آن‌ها در بخش برداران بودند و 180 نفر را خواهران تشکیل می‌دادند و این افراد در 24 رشته به رقابت پرداختند.
در قسمت برداران حسین عباسی، علی اسماعیلی و سید سهیل موسوی در رشته قرائت ورزشکاران زیر 15 سال حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و یوسف قنبری، علی‌اصغر گهواره‌بند و علی قنبری در بین ورزشکاران بالای 15 سال رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
مهدی کرمی، میثم کثیرلو و حسین قبادی در بین جوانان مقام‌های نخست تا سوم را در رشته قرائت کسب کردند و جعفر رمضانی و اصغر کرمی در گروه کارکنان اول و دوم شدند و بخش کارکنان رتبه سوم نداشت.
امیرمحمد قدیمی، هادی نوری و امیرحسین شاهمحمدی در رشته حفظ یک جزء در بین ورزشکاران زیر 15 سال مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند و سعید دویران، رسول حبشی و یحیی داداشی در بین ورزشکاران بالای 15 سال مقام‌های برتر را کسب کردند.
در رشته حفظ 10 جزء، در بخش جوانان وحید حاجیلو اول و سیدمهدی صفوی دوم شد و مهدی سیف‌الله‌نيا به مقام سومی رسید. محمد کریمی، امین نجفی و رضا ندرلو در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در بخش خواهران نیز زهرا مرادی در بین ورزشکاران زیر 15 سال رتبه نخست رشته قرائت را از آن خود کرد و این بخش رتبه‌های دوم و سوم نداشت. در بین ورزشکاران بالای 15 سال هم معصومه کاج، زینب نوروزی و نرگس الله‌مرادی جایگاه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
خدیجه سوری، وحیده خلیلی و فرشته بخشی‌نژاد در بین کارکنان عناوین برتر را به دست آوردند و معصومه شامی، نرگس محمدلو و راضیه سپهری مقام‌های نخست تا سوم را در بخش جوانان ثبت کردند.
رشته حفظ یک جزء، با معرفی مائده کابلی، یسنا نباتی و فاطمه مهدیخانی در بخش ورزشکاران زیر 15 سال، رقیه حسنلو، آرزو قاضی‌لو و شبنم کرمی در بخش ورزشکاران بالای 15 سال و رقیه منصوری در بخش کارکنان به کار خود پایان داد.
معصومه زلفخانی، فائزه آقاخانی و فاطمه کابلی در حفظ 10 جزء و فاطمه بازرگان، زینب غنی‌لو و لیلا محمدی در رشته حفظ کل در بخش جوانان رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام