صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

گروه فرهنگی - فیلم‌های جشنواره فجر امسال در سینما ساویز و پرشین کرج اکران می‌شوند.

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به برپایی جشنواره فیلم فجر البرز اشاره و اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر این استان هم‌زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از دوازدهم تا 22 بهمن در کرج برگزار می‌شود.
وی افزود: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه‌ای، اکشن، ورزشی و ... در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه‌مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، بیان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢ بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار می‌شود.
وی گفت: امسال و به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس‌های اختصاصی برای خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است.
این مسئول بیان کرد: همچنین برای هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه‌ای در خصوص تهیه و توزیع بلیط در نظر گرفته شده است.
مقدم تصریح کرد: در ایام برگزاری جشنواره با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، پنج سانس ویژه نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای دیدن فیلم‌ها از تخفیف ٥٠ درصدی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام