صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
عالی‌پور خبر داد:

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در هفته قرآن و عترت این استان خبر داد.

عبدالرضا عالی‌پور، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در هفته قرآن و عترت این استان خبر داد و گفت: در هفته قرآن و عترت استان بوشهر، از 11 تا 16 اسفندماه جاری، برنامه‌های قرآنی فراوانی اجرا خواهد شد.
عالی‌پور با بیان اینکه فراخوان هفته قرآن و عترت استان بوشهر از روز 10 دی‌ماه سال جاری اعلام شده است، ادامه داد: این هفته شامل اجرای برنامه‌های متنوعی همچون جشنواره تئاتر قرآنی، هنرهای تجسمی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه آقایان و بانوان خواهد بود.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: برنامه‌های دیگری همچون استارت‌آپ‌های قرآنی، نمایش‌های خیابانی، عکس و فیلم، شعر و داستان، بخش ویژه کودکان و صنایع دستی نیز در هفته قرآن و عترت استان بوشهر اجرا خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت استان بوشهر نیز روز 16 اسفندماه سال جاری همراه با تجلیل از برگزیدگان قرآنی این استان در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام