صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

گروه هنر ــ همزمان با جشن چهل‌سالگی انقلاب، مردم سرتاسر کشور می‌توانند با تهیه عکس از پرچم ایران، به پویش «نصب پرچم» پیوسته و برنده جایزه 10 میلیون تومانی شوند.

به گزارش ایکنا؛ پویش مردمی «نصب پرچم» حرکتی جمعی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که به همت مردم در شهرها، روستاها، محله‌ها و کوچه‌ها پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درمی‌آورد.

این پویش، پاسخی محکم و روشن از سوی مردم ایران به همه دشمنانی است که حتی فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب اسلامی چهل‌ساله شود اما امروز می‌بینند که این انقلاب با صلابت‌تر از گذشته و با شتاب زیاد به سمت اهداف خود در حرکت است و حمایت تمام‌قد مردم خود را دارد. مردمی که با قدرت، پشت انقلاب و اسلام ایستاده و خواهند ایستاد.

در این پویش که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه جشن 22 بهمن در سرتاسر کشور راه‌اندازی شده است، عموم مردم می‌توانند با ارسال عکس‌ و فیلم‌های خود از پرچم 3 رنگ کشورمان در قالب‌های مختلف هنری به این حرکت جمعی بپیوندند و از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.

هموطنانی که علاقه‌مند به شرکت در این پویش هستند می‌توانند از پرچم‌آرایی خود فیلم و عکس تهیه کرده و آن را به سایت parchamema.ir   یا آیدی t.me/parchamema ارسال کنند تا قید قرعه به نفر اول یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و به ۴۰ نفر دیگر جایزه ۵ میلیون ریالی و به صد نفر بعدی جایزه ۲ میلیون ریالی تعلق گیرد.

انتهای پیام