صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
عزیزیان در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

گروه سیاست و اقتصاد ــ کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه بر لزوم حفظ یکپارچگی و همبستگی در کشور تأکید کرد و گفت: اگر بتوانیم یکپارچگی و همبستگی ملی را در کشور حفظ کنیم، خواهیم توانست به بسیاری از اهداف مهم کشور نائل شویم.

داریانوش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، مهمترین چالش پیش‌روی انقلاب اسلامی را حفظ یکپارچگی و همبستگی ملی بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم یکپارچگی و همبستگی ملی را در کشور حفظ کنیم، خواهیم توانست به بسیاری از اهداف مهم کشور نائل شویم.
وی ادامه داد: امروز دشمنان با ایجاد برخی محدودیت‌ها و محرومیت‌ها، در پی برهم‌زدن نظم و وحدت در کشور بوده و دولتمردان باید بتوانند با این چالش مقابله کرده و انسجام داخلی و رضایت مردم را فراهم آورند.
عزیزیان افزود: دولتمردان با فراهم آوردن رضایت مردم، خواهند توانست در مقابل هجمه‌هایی که دشمنان به نظام و انقلاب از بیرون به کشور وارد می‌کنند، مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه آنچه در اوایل انقلاب بیشتر به چشم می‌خورد، انسجام مردم بود، یادآور شد: مردم با حفظ وحدت و انسجام، دست در دست هم داده و توانستند در مقابل بسیاری از افت‌وخیزها، جنگ و تحریم مقاومت کنند و کشور را به پیروزی برسانند.
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه تأکید کرد: امروز نیز باید مردم همچون اوایل انقلاب، یکپارچگی و همبستگی خود را حفظ کنند تا در شرایط کنونی نیز با هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و انقلاب را به پیش ببریم.
انتهای پیام