صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم سراسر استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، متن پیام تشکر استاندار اصفهان بدین شرح است: 
درود به پیشگاه تمامی مردم فرهیخته و ارجمند در سراسر استان اصفهان
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، نماد راستین همبستگی و دلبستگی، تجلی عشق و آفرینش و تبلور اراده تزلزل ناپذیر شما مردم قهرمان و شهیدپرور در صیانت از ارزش‌های ماندگار انقلاب، حفظ عزت و شرف ملی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
با لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) میثاق و میعادی بس شورآفرین، دلپذیر، با نشاط و سرنوشت ساز در این روز تاریخی که مقارن با چهلمین سالگرد انقلاب بود، رقم خورد و بدین ترتیب اقتدار افول ناپذیر ایران و ایرانی و نیز پایداری نظام بیش از پیش در نزد جهانیان آشکار گردید. و به راستی چه زیبا و شوق انگیز است آنگاه که شور انقلابی با وحدت و شعور ملی در هم می آمیزد تا شکوه جاودانه عشق به ماندگارترین ارزش‌های دینی و فرهنگی، انسان را به وجد آورد.
پس شرط عدل، انصاف و خرد می دانم که حضور سبزتان را در نمایش اقتدار ملی، علیرغم محاصره اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان اصفهان ، صمیمانه سپاس بگویم و مراتب قدردانی خویش را ابراز دارم.
دل‌هاتان لبریز از نور امید و همواره خرد یارتان باد.

انتهای پیام