صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

گروه بین‌الملل ـ رایزنی فرهنگی ایران در عراق، با عرضه کتاب‌های دینی و تاریخی در چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد حضور یافته است.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد روز پنج شنبه (18 بهمن) با مشاركت 23 کشور به میزبانی کشور عراق و با حضور برهم صالح، رئیس جمهور، عبدالامیر الحمدانی، وزیر فرهنگ، جهانگردی و آثار، علی علاق، رئیس بانک مرکزی عراق در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد افتتاح شد.

در نمایشگاه کتاب امسال 650 ناشر داخلی و خارجی از کشورهای مصر، الجزایر، کویت، سوریه، لبنان، اردن، لیبی، تونس، امارات، عربستان سعودی، هند، ایتالیا و جمهوری اسلامی ایران، آثار خود در حوزه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ادبیات و تاریخ را عرضه كرده‌اند.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق با 470 عنوان کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی و هنر (عکس، نقاشی، مینیاتور و نقاشی‌های استاد فرشچیان)، زبان و ادبیات فارسی (اشعار شعرای مختلف ایران با ترجمه عربی)، کتاب‌های دینی و تاریخی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و زندگینامه امام(ره) به زبان عربی، کتاب‌های انقلاب اسلامی، معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهرهای مختلف ایران به زبان عربی و ... در این نمایشگاه حضور دارد.

چهل وششمین نمایشگاه بين‌المللی کتاب بغداد تا 29 بهمن ماه(18 فوریه 2019) پذیرای علاقمندان خواهد بود.

غرفه رایزنی فرهنگی ایران در عراق در نمایشگاه کتاب بغداد

انتهای پیام