صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیان کرد:

کانون خبرنگاران نبأ ــ امین ناجی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و مجمع جهانی تقریب مذاهب، درباره نقش جوانان در ایجاد وحدت تمدن اسلامی، گفت: باید از توانمندی‌‌های جوانان برای نقش‌‌آفرینی در حوزه‌های فرهنگ و اجتماع نهایت استفاده را کرد تا در کنار هم تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امین ناجی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با مجمع جهانی تقریب مذاهب که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در سطح ملی و بین‌المللی ارتباط‌های بسیار خوبی با بدنه علمی و اجتماعی کشور و خارج از کشور دارد.
وی اظهار کرد: دانشگاه سعی کرده است در راستای مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی خود از سال ۹۷ یک مأموریت جدید را به‌وجود بیاورد که در آن مجموعه فعالیت‌های خود را در نقاط مرزی و دور از مرکز انتخاب کند.
ناجی ادامه داد: در زمینه تقویت تقریب مذاهب، دانشگاه پیام نور سعی کرده است توجه را به سمت شهرستان‌های ارومیه، آبادان، گرگان، کرمانشاه ببرد.
وی با بیان اینکه دانشگاهیان نقش تأثیرگذاری دارند که می‌توانند زمینه وحدت را به‌وجود بیاورند، افزود: ایجاد فضای گفت‌وگو و تأمل مناسب می‌تواند باعث وحدت و همدلی شود که یکی از عرصه‌‌های آن محیط دانشگاهی است و اگر قدرت استدلال و گفت‌وگو خود را در این زمینه بالا ببریم می‌توانیم در عرصه‌های مدیریتی بسیار مؤثرتر باشیم.
ناجی درباره نقش جوانان در وحدت تمدن اسلامی، گفت: باید از توانمندی‌‌های جوانان برای نقش‌‌آفرینی در حوزه‌های فرهنگ و اجتماع نهایت استفاده را کرد تا در کنار هم تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد کرد.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در پایان اظهار کرد: ما باید فعالیت‌های علمی و وحدت‌آفرین داشته باشیم و صرفا شعار ندهیم.
شیرین نوشیروان
انتهای پیام