صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

گروه سیاست و اقتصاد- با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر امروز 29 بهمن ماه بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در پاساژ «راما» شهرستان بابلسر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران، غلامرضا چشمه نور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر در مراسم افتتاحیه بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران در پاساژ «راما» شهرستان بابلسر که 29 دی ماه 97 با حضور هنرمندان صنعتگر صنایع دستی شهرستان بابلسر و تنی چند از مسئولان شهری برگزار شد با ارایه این مطلب که توسعه و پیشرفت صنایع دستی و حمایت از صنعتگران این رشته گام بزرگی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم، حمایت از هنرمندان صنایع دستی، حمایت از محصولات و کالاهای ایرانی و هنرهای دستی و تقویت جاذبه گردشگری شهرستان از اهداف راه‌اندازی این بازارچه است.

چشمه نور با بیان اینکه در فاز اول بازارچه، ۱۷ واحد برای ۲۵ هنرمند صنایع دستی افتتاح و بهره‌برداری شد، گفت: این واحدها به هنرمندان صنعتگر تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده است و تولیدات این هنرمندان در رشته های گلیم، جاجیم، چرم، چوب، سفال، سرامیک، نقاشی روی شیشه، حصیر و... عرضه و در معرض فروش گذاشته می‌شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر با ارایه این مطلب که از مسئولان شهرستان می خواهیم که از این بازارچه و هنرمندان آن را حمایت کنند،  اظهار کرد: فاز اول این بازارچه در طبقه همکف پاساژ «راما» افتتاح و در مراحل بعدی طبقات ۲ و ۳ نیز به آن اضافه خواهد شد.
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی