صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل ‌گفت: امروزه جنگ، جنگ عقیده است و دشمنان با اسلام و اعتقادات مسلمانان می‌جنگند، اما با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها امروزه دین به تمامی دنیا رسیده و همین امر نشان از صدور اسلام و صدور انقلاب و حاکمیت اسلامی دارد‌.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۷ شهید والامقام حادثه تروریستی زاهدان با محوریت شهید داود میرزایی دانش‌آموخته دانشگاه محقق اردبیلی که در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه جنگ، جنگ عقیده است و دشمنان با اسلام و اعتقادات مسلمانان می‌جنگند، اما با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها امروزه دین به تمامی دنیا رسیده و همین امر نشان از صدور اسلام و صدور انقلاب و حاکمیت اسلامی دارد.
وی افزود: مقام شهدا و بزرگان و مجاهدان این مسیر بسیار والا بوده و شهدا انسان‌هایی هستند که هرگز نمی‌میرند و زنده‌اند، انسان‌های وارسته و بزرگی که خداوند آن‌ها را انتخاب می‌کند به طوریکه مقام شهید بالاتر از همه نیکی‌ها است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: در طول تاریخ کوردلان و دشمنان اسلام و دین تلاش کردند که نور اسلام را خاموش کنند، ولی به برکت حضور امام راحل، و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و هم چنین حضور پرشور مردم مجاهد و همیشه در صحنه این نقشه دشمنان از بین رفت.
حسنی ادامه داد: دشمنان امروز برخاستند تا نگذارند پرچم اسلام سرپا بایستد و تلاش‌های زیادی در جهت تضعیف انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته انجام دادند، اما هیچ گاه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند، زیرا که انقلاب اسلامی مقدمه حکومت اسلامی و حکومت اسلامی نیز مقدمه تمدن اسلامی است که تمامی این‌ها منتهی به حکومت امام زمان(عج) می‌شود.
وی تشریح کرد: تلاش‌های دشمنان در تضعیف انقلاب اسلامی و دین و اعتقادات دینی به نتیجه‌ای نخواهد رسید، زیرا که این وعده پروردگار به مومنین و مسلمانان است و انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.
انتهای پیام