صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی فرهنگی قرآن و عترت این دانشگاه طی فردا، اول اسفندماه خبر داد.

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری مراسم اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی فرهنگی قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 8 صبح فردا، اول اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می‌شود.
عزتی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره از تیرماه سال جاری کلید خورد و آثار ارسالی به جشنواره طی شهریور و مهرماه سال جاری داوری شدند، افزود: نتایج بررسی‌ و داوری آثار نیز طی آذرماه سال جاری اعلام شد.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره در مجموع در 24 رشته مختلف برگزار شد که از نفرات برتر(اول تا سوم) هر رشته نیز همراه با اعطای تندیس، لوح تقدیر و جوایز تجلیل خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و دیگر مسئولان دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام