صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۷۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی تا امروز بیش از ۷ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و استان مرکزی رتبه نهم کمک‌ها و مشارکت مردمی را تا به امروز در سطح کشور کسب کرده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل ‌تقدیر است، گفت: جشن نیکوکاری امسال با حضور خیران، خیران فرا منطقه‌ای، بازاریان، دستگاه‌های اجرایی، اقشار مختلف جامعه و گروه‌های مختلف اجتماعی برگزار شد.
وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری گفت: مردم استان مرکزی تا امروز بیش از هفت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و استان مرکزی رتبه نهم کمک‌ها و مشارکت مردمی را تا به امروز در سطح کشور کسب کرده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: مردم استان مرکزی در سال گذشته چهار میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و پیش‌بینی میزان کمک‌ها در سال جاری بیش از پنج میلیارد تومان بوده که خوشبختانه میزان مشارکت مردمی بیش از پیش‌بینی انجام شده بوده است.
موسی‌نژاد، در خصوص توزیع هدایای جمع‌آوری‌شده در سطح استان گفت: تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌شده در پایگاه‌های مدارس و آموزش‌وپرورش پس از ثبت و ضبط تحویل مدارس شده و در همان مدارس بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برپایی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشتند، گفت: در برپایی جشن نیکوکاری امسال صداوسیما، اداره آموزش‌وپرورش، پایگاه‌های بسیج و سپاه، استانداری، ائمه جماعات مساجد و شوراهای شهر و روستا در سراسر استان با کمیته امداد همکاری داشتند.
مدیرکل کمیته امداد استان در پایان اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردمی است و در حال حاضر تمامی کمک‌های انجام شده توسط همکاران امدادگر بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده در حال توزیع است.
انتهای پیام