صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۷۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
محمدرضا زائری بیان کرد:

گروه شبکه اجتماعی ــ محمدرضا زائری، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود در باره کتاب «خاطرات خدا» نوشت: این کتاب را به دلیل مضمون و محتوا بسیار می‌پسندم.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، در پست اینستاگرامی خود مطلبی درباره کتاب «خاطرات خدا» نوشته حجت الاسلام محمدرضا حیدری ابهری، منتشر کرده و این کتاب را اثر خواندنی توصیف کرده است.

کار‌های نشر جمال در حوزه کودک و نوجوان را دوست دارم، به خاطر این که سال‌هاست، بی‌سر و صدا و بی‌ادعا آثاری کیفی با محتوای خوب و معقول، با شکل و قالب جذاب، تصویرگری و طراحی شکیل و زیبا تولید می‌کنند. اخیراً دو کتاب از تألیفات جدید حجت الاسلام حیدری ابهری را دیدم که یکی «خاطرات خدا» نام دارد و داستان‌های ساده از زندگی روزمره است، اما از زبان خداوند که در هر کدام یکی از ارزش‌های اخلاقی مطرح شده و دیگری «دائرة المعارف شیعه» برای نوجوانان است که پرسش‌های صریح و دقیقی را درباره پیروان مکتب اهل بیت (ع) با زبان ساده و قانع‌کننده پاسخ داده است.

کتاب «خاطرات خدا» را هم به دلیل ایده خلاقانه و هم مضمون محتوای آن پسندیدم. تصویرگری‌های هنرمندانه خانم مهشید رجایی نیز واقعاً قابل تحسین است.

انتهای پیام