صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۹۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

گروه اقتصاد ــ بانک قرض الحسنه رسالت استان تهران رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، این ارزیابی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان تهران (در عمل به ماده ۷ دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان) و تحت نظارت استانداری انجام شده و بازرسی های این انجمن به صورت محسوس و غیرمحسوس صورت گرفته است.

بر پایه این گزارش، ارزیابی بر اساس شاخص هایی چون اطلاع رسانی به مشتریان، ارائه خدمات به مشتریان، نظرسنجی از مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم مشتریان در سازمان ها انجام گرفته که بانک قرض الحسنه رسالت در تمامی شاخص ها حائز بالاترین رتبه شده است.

انتهای پیام